Returpolicy och återbetalning
Returpolicy och återbetalningsrutiner för Virecplattan AB
Ångrade köp och reklamationer
Oavsett om du beställt fel, ångrar ditt köp eller att varan är felaktig och du vill skicka tillbaka varan så kontaktar du Virecplattan på följande sätt:
E-post: [email protected]
Telefon: +46 (0)703 252 624
Uppge ordernummer och namn.
Återkoppling
Vi kommer återkoppla via e-post med fraktsedel och instruktioner som du sedan kan använda för att returnera produkten. Returen bokar Virecplattan med DB Schenker.
Om du har ångrat ditt köp eller beställt fel
Om du ångrar ditt köp går det bra att returnera varan inom 14 dagar efter att du har mottagit produkten. Det förutsätter att den ej har slitage eller annan åverkan utan kan betraktas som nyskick. Vi debiterar returfrakten.
Vi vill gärna veta varför du har ångrat ditt köp. Beror det på att vi har brustit i kommunikation, produktframställning eller rådgivning så vill vi gärna veta det för att kunna bli bättre.
Vi uppskattar all feedback.
Om det är fel på produkten
Om produkten är sönder eller på annat sätt inte håller utlovad och förväntad kvalitet så vill vi få reda på vad som är fel. Vi vill alltid ha tillbaka produkten för vidare analys och för att utröna vad som har gått fel. Returen är fraktfri.
Om du har fått fel produkt eller något saknas
Om du har fått fel produkt eller att någon produkt saknas så skickar vi omgående rätt produkt eller det som saknas till dig. Leveransen sker fraktfritt. Om du har varit tvungen att hitta annan lösning på grund av fel inom Virecplattans kontroll så kan du självklart annullera ordern och returnera produkterna.
Tid för hantering av ärende
Vi hanterar den här typen av ärende omgående med hög prioritet, max 1–2 dagar
Tid för återbetalning
1-2 dagar efter att vi har mottagit varan/produkten
För frågor kontakta:
Virecplattan AB
Postadress:
c/o Algothson
Söderberga allé 58
168 62 Bromma
Org. nr: 559311-2187
E-postadress: [email protected]
Web: virecplattan.se
Tel: +46 70-325 26 24